SM Guld ... SM Guld ... SM Guld...

Jag själv har aldrig vunnit SM guld ... nära har det vart, Karim Safari bestämde sig för att missa öppet mål från ca 2 m annars hade jag haft  ett sm guld i futsal för skollag på gymnasienivå... men som spelare var jag inte nära nom någon idrott....

Det är med stolthet jag gratulerar  Jerry Andersson till SM -Guld i bandy för distriktlag P-94

Västmanland - Östergötland : 6 -2 .... Jerry är min Brorson och den första i min släkt (vad jag vet ) att vinna SM-Guld... stort...

Oavsett vad du vinner sm guld i så är det stort .. bäst i sverige .. hur många kan egentligen skryta om det ????

Grattis Jerry och övriga medlemar i Västmanlands P-94 bandylag !!!

Kommentarer
Postat av: Supporter

har ni match mot Adolfsberg på lördag den 21/3 ?

2009-03-15 @ 11:29:40
Postat av: Mr Mister

Du har, minst, en svensk mästare i fotbollstruppen....Robin Laakso mästare för Västmanland i innebandy för juniorer för 2 år sedan....

2009-03-15 @ 18:12:35
Postat av: Diljen

Kan inte vara kul för denne Safari att bli beskylld för det! :)

2009-03-15 @ 22:43:41
URL: http://www.braxingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0