Slarvigt ... bara tre av fyra rätt idag ..

Porto spräckte mitt tips... lyckades via 0-0 hemma mot Atletico ta sig vidare ...

Barcelona hade som väntat inga större probem med Lyon ... hela 5-2 ...

Zlatan får vänta på att lyfta C.L bucklan ... Man United - Inter : 2 - 0 ...

Roma tog matchen mot Arsenal till förlägning via en stabil 1-0 seger... om en 1-0 seger nu kan vara stabil :)
Straffar... många har åsikter ang att avgöra matcher via straffar .. jag tycker det hör till, dramatik, syndabockar och hjältar .. underbart ... Arsenal tog sig segrande ur den striden och fullbordade Englands dominans ... fyra lag till kvartsfinal .. i år igen ...

England - Italien : 3 - 0 ... svider nog många  italienska hjärtan .. men inte i mitt (svenskt hjärta, inte italienskt), föredrar england före italien 7 dar i veckan .. när det gäller fotboll .. inte annars :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fick inte Oves kommentar ligga kvar? :)

2009-03-13 @ 01:40:45
Postat av: Tony Andersson

Skrev inlägget mitt i natten och missade bevisligen grovt på tangentbordet :) tackar ove för hjälpen och rättade till felet...

2009-03-13 @ 09:09:00
Postat av: Anonym

lol :D

2009-03-13 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0