Dags att frysa på krillan igen...

Nu är jag fan riktigt trött på vintern ...

Dåligt med uppdateringar idag ... har haft fullt upp med annat... när vuxna människor beter sig som barn blir man förbannad...

Skitsnack är det värsta jag vet ... har man en åsikt har jag inga som helst problem att man säger det till mig, men går man bakom ryggen på mig med gnäll ... ja då blir jag förbannad på riktigt !

Snackar för ovanlighetens skull inte om fotboll eller golf... en inblick i mitt vardagsjobb ...

Jag har sagt vad jag tycker ang detta öga till öga med personen/ personerna i fråga ... vore önskvärt om samma personer "vågade" göra det samma...

Vet att dom läser detta kunde inte låta bli ...

Inblick i mitt "vanliga" liv är det sällan jag ger ... kommer inte bli en vana !

Kommentarer
Postat av: AL

Trist när folk(Vuxna) inte "vågar" komma fram till en när denne har problem med en.. Blir tyvärr mer & mer så men så länge man själv vet att man sköter sitt jobb & inte gjort ngt fel & har sagt sitt så är det bara att gå vidare & sköta sitt jobb..

Kul att få en liten inblick i ditt liv än bara fotbollen.. Lycka till i helgen..

2009-03-13 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0