Bloggen kommer byta plats...

Jag kommer inom dom närmsta dagarna att byta plats för mitt bloggande...

www.kaksport.se  där kommer ni att hitta mig framöver... riktigt när vet jag inte än ... ska lämna mina uppgifter till grabbarna så dom kan lägga in mig ...

Varför kanske en del undrar ... det är INTE  för egen vinningsskul ... jag har redan fler egna besökare här än vad KAksport har .... men ... jag tycker att det grabbarna bakom KAKsport gör är en rolig och positiv sak för hela köpingsidrotten ....
Dom sammlar bloggare med lokal idrott som huvudsyfte och kommer även ha vissa andra inslag på sin sida , bla ett web-tv program ...

Jag har under högsäsongen (fotboll) ett snitt på ca 800 per dag ... som max har jag haft 1400 ... nu under vintern är ni ca 600 per dag som av någon anl läser det jag skriver ... hoppas alla följer med till KAKsport...

Ska bli intressant att se hur många som "följer" bloggen och hur många som pga Magazin24 läser min blogg ... denna blogg kommer finnas kvar med hänvisning till min nya adress...

Det kommer troligen ta några dagar och under tiden skriver jag som vanligt här ...

För er som är nyfikna vart jag kommer finnas senare så är www.kaksport.se värt ett besök redan nu .. trots att jag inte börjat blogga där än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0